Vibrate VS Addicted

27 April 2009
Sambil aku menaip ringkas YM(yahoo masenger).. satu perkataan y aku hantar kpda teman aku.. aku kena betulkan dalam 3 kali baru ejaan nya betul.. aku keliru dengan keadaan ini.. aku lihat tgn aku y mulus.. tgn aku bergetar perlahan.. jejariku sengal..mulut aku rasa pahit2.. aku jadi takut dengan keadaan ni.. aku masih byk dosa nak dibuat.. eh silap.. byk dosa nak diminta ampun.. teringat kata DR dalam forum y aku buka dalam laman sembang.. "paling busuk pn tgn ko akan ketagih seminggu jer.. pas 7 hari.. ko akan ok"...

Aku balas"Camne nak taip coding ni DR."
Dr balas"eh bukan ko copy paste ker??"
Aku balas"Wak lu..."



Isap.....hembus... Push baby push..

**Doakan aku dapat berhenti Merokok..

echo=Hani cakap kalu aku berhenti rokok.. baru dapat awek ramai.. Tapi aku tau Aku mmg Hensem..hahahaha

4 coretan hati:

ikeen said...

mok..pe y ko da buat dgn epy ni??...bomba..tulun!!

Epy_Three said...

kalu aku fire ko.. baru bomba bergegas datang..

miss erhanis said...

bgs epy...hahhaha.. akhirnye ko ikut gak perintah aku...hahhahhahha....
kin..ko jgn jeles...hahhahha...

miss erhanis said...

wei bongok..aku br pasan...
aku ckp klu ko benti baru la der makwe nk dekat...
bl ms plak aku ckp klu benti rokok dpt awek ramai...
ko pintah aku ni epy...sampai hati ko...
aku bwk dr la...huhuhuhuhu