Aku Ada Kg ke ??

16 April 2009

Aku berterima kasih pada sultan perak kerana memberikan aku cuti 19hb ini..x sia2 sultan perak lahir pada 19hb 4.. dengan cuti ini dapatlah aku terbang pulang ke kg..kt kg aku hanya ketua kg je ada internet.. 2 pn sbb kebas duit rakyat.. hahaha.. pak man..jgn marah.. hahaha.. nnti jumpa kat kedai no ekor.. orait..kepada sultan perak.. selamat hari lahir..hadiah utang dulu.. (dah tua2 pn nak hadiah lagi ker)... system e-balairong y tuanku nak pakai 2 hamba x dapat siapkan.. byk keje.. so kita pakai thn depan je ek..lagipun tuanku x byr lagi..hehehe.. Ampun Tuanku..
Teka Sebelah Utara Uganda Kat mane



**sebutlah nama ku jika rindu melanda diri.. hehehe..

**blog ini akan mengalami kerosakan sempena cuti (perak sahaja cuti).. 17hb4-19hb4... segala kesulitan disengajakan...ttuuutt..

echo=aku pergi sementara sahaja.. sepurnama lagi aku balik.. doakan kanda sepurnama ini..cett puiiihhh!

0 coretan hati: