Matahari itu tidak bergerak sendiri

20 April 2009
Aku ingin menulis.. tapi aku bkn sasterawan negara.. aku ingin bersyair.. tapi suara ku sumbang.. aku ingin berbakti pada tanah airku..tapi aku bukan hang tuah lima saudara..Aku berkarya.. tapi tanpa sedar karya aku itu sebenarnya Tiada apa.. aku terus menulis.. aku baru seminggu di dalam dunia ini.. aku memberi salam kepada malaikat kanan dan kiriku.. semoga aku cepat belajar menulis dan tgn jari ku dapat menari sesuatu kepada dunia ini...Kepada pembaca karyaku.. Maafkan aku jika ini hanya sampah bagimu...YA bagiku matahari itu tidak bergerak sendiri!!
Dimana bulan..
echo=Semoga doaku hanya satu..semoga jalanku tidak berliku.. Semoga Hatiku Milik-MU.

9 coretan hati:

ikeen said...

sure ko mmg sumbang mambang ar..hehe

Epy_Three said...

ada kena santau ngn aku kang.. kang aku blajar ilmu itam kang

miss erhanis said...

hehe..blajo ilmu ijau..le kwn ngan enimel..ahakz.. kin ko wat onar kat cni erk..hahahha

ikeen said...

eleh..kau pikir aku takot..mmg tkot pn..hahaa

miss erhanis said...

kin takot ngan baizura n nenek..hahha

Epy_Three said...

Hahaha.. just want 2 say ikin ngn erhanis.. dua2 sengal sengalan

miss erhanis said...

hehe..ditambah epi d barisan hadapan pun sengal gak..hak2..

ikeen said...

mne dew..tp kau y bersalh epy..kau la pencetus kesenglan sume..huhu

miss erhanis said...

hak2..kin..nape la kiter kecoh2 kat cni kan....tp conok..ahakz...