Bulat Perut Kerana Makan

11 April 2009



Budak-Budak Y merempat di silibin....




Destinasi jejak ku bagi masa ini berhenti di Ipoh(silibin).. dengan panorama y syahdu merdu aku kena idup kat sini 2 bln lagi.... kadang masa ku diisi tawa sumbang ku.. gelak jahat ku... dari dulu sampai skrg kawan ku pelbagai spesis... ada jahat ada baik.. ada kurus ada gemuk mcm aku.. ada panjang ada pendek... ada hitam ada putih(azam aku x kutuk ko).. semuanya membentuk diri aku y bulat lonjong... sambil jari aku memetik gitar.. aku ketawa.. aku ketawa lagi... sumpah! aku terencat cacat bila memetik gitar...HAHAHAHA... aku berdosa pada mereka y puas mengajar aku bermain gitar.. mgkin aku kna main golf lepas ni.. cet Puuuiiihhhh!

echo= camne ek nak bt chord #$^F*** minor

2 coretan hati:

Pejei said...

Chord yang hang nak tu satu jari letak kat fred pertama.. satu jari lagi kat fred terakhir...

zuL said...

ko mmg menyushkn sifu ko..
main gitar kejap pastu sembang2..
main gitar blek pastu isap rokok..
tu je la keje ko..
camne nk pndai...
hahahaa..
maen nk lgu 7 nation army jee..
tu pn intro jee..
ha3...