Last Curtain Fall

23 April 2009
Tarikh mungkin mengikut masa.. masa pula berputar ligat tanpa hala tuju.. y tinggal hanya aku dalam meniti setiap saat.. tulisan ini tidak lagi pecah dalam lenggoknya.. hanya kali ini aku sedikit serius dlm tulisanku.. dari dulu sampai skrg tiada apa y kekal bersama ku.. semua datang dan pergi mengikut apa y telah ditetapkan.. dan bila saat aku terjaga.. esok adalah hari baru bagiku.. aku berterima kasih pada sahabat aku di jejak ku kali ini.. aku tau tiada y kekal selamanya... Zul,Azam,Ain,Ikin,Yan,Lin,Ida.. terima kasih pada korang semua.. Korang mmg best.. Tapi semua hanyalah sementara... Tempoh kita telah berlalu..Aku y menyambut Kalian disini.. Aku juga y Melambai pemergian Kalian.. Tiada apa y aku dapat bagi.. hanya sekadar kenangan dalam diri.. Aku minta maaf pada kalian.. kataku hanya gurauan.. nasihat aku hanya sekadar selingan.. Terima kasih semua ke atas segala warna y korang warnai dalam diri.. Zul, Azam korang the best.. andai masa dapat aku kawal.. masa aku ingin semuanya adalah masa bila lepak ngn korang.. Maaf atas segala silap aku sepanjang berkawan.. Remember Yesterday....

Selamat maju jaya dalam kehidupan korang.. Aku nak korang tau Hidup ini mmg Palat.. tapi aku tau korang mampu harungi..Unite As One All The Way





we were yesterday

**Sape Komen cakap aku sedih mmg aku tampar laju2

echo=how i wish that we can go back in time..

Salam Tahniah dari Abg Epy


5 coretan hati:

ikeen said...

nk cakap gak..ko touching ea??..hikhik..mok pn abish prac da..msti ag touching kn..hikhik

zuL said...

gud bye epy...wat system jgn nk ym jee..lalalalaa....

rayzSmart said...

bro.. tq bro..
u r the best...

Epy_Three said...

Ahaks.. Bye. do the best

miss erhanis said...

bro...lu buncit la..g mkn ubat cacing dl..ahakz....