Mcm Haram!

22 April 2009
Aku lepak dengan rakanku hanya berdua.. aku ringkaskan semua keadaan menjadi satu.. aku telan semua perkataan dalam hatiku.. aku mula serius dalam berkata... disebelahku ada 4 org pakcik y lagaknya berada.. pakainya bukan seratus harganya.. rokoknya bukan disini jualnya.. Aku terus mendengar butir kata.. seorang darinya mula bersuara..

"Aku kalu balik Umah walau dah kenyang mkan akan makan juga kalu bini aku hidang.. kecian mereka masak"

aku puji pakcik ini.. jiwa nya murni,.. aku terdengar seorang lagi berkata


"Aku bab makan ni mmg aku jaga hati bini aku..bukan saja di rumah y diluar pn aku kena bagi makan.. seminggu kurang2 2-3 kali.. tu baru seorang.. sbb 2 walau kenyang aku makan di luar aku balik umah pn mesti aku bt-bt lapar mcm dah lama x makan.. selalu nya bukan bini aku y mula.. aku yang mula.. baru bini aku ingat aku ingat aku btl-btl lapar.. baru dia x syak aku makan luar"
Dalam hati aku mula berkata.."Macam Haram!!" dasar lelaki jalang..

**semoga satu hari ada orang santau ko **siapa ada calon untuk aku ???

Belikan aku satu Pasangan y x pernah gaduh.. satu pn ckuplah


echo=jagalah bini elok2 seperti bini jaga korang elok2. selamat hari BINI semalaysia!!

10 coretan hati:

ikeen said...

ala...epy..ko pn lbh kurg je..jgn la kau nk berdolak dalih..huhu

miss erhanis said...

ntah..sengal..hahhahah(aku terpaksa sokong kin..klu xujung mggu ni xdpt tdo umah dia..hahhah)

Epy_Three said...

Hampeh.. aku kawin pn x lagi.

miss erhanis said...

sengal la

rayzSmart said...

pe la korang ni ktuk P..
x pe P..
aku backup ko..
..............................
aritu kte pg mkn dengan awek ko nombor brape ek...
Yg kt ganu 2 pekabo?
lalala....

ikeen said...

epy playboy..mmbr ko y kantoi kn k..ee...kn aku da ckp..ko mmg 2x5=10 jew...

miss erhanis said...

ah...xperlu backup2..xaci ar..kitorg 2 org..korg 3 org..epy+zul+ray..xle jd ni..xaci...nmpak nyer epy bwk sekutu2 dia...xjd ar nak bek2 camni ngan ko epi..huhuhuh..tp paper pun ko msti sam=ntau si kin so aku dpt tdo umah dia sok..hahhaa

Epy_Three said...

Aku difitnah harap maklum

zuL said...

aku phm epy..aku nk backup ko ke x nie..??hmmm masih dlm pertimbangan..lalala...

miss erhanis said...

haha..zul pun da rs was2 kat ko ni epy..xdpt nk tulun..hahah