Izin Kan AKu Baling Silang

29 April 2009
Kehidupan aku hanya nadi dalam hidup aku sendiri.. kadang aku baring mengadap atas.. kadang aku meniarap melihat bawah gelap.... Di dalam kehidupan lepas karma dan ying yang aku terlalu pelik.. semua tiada paksi untuk berputar kembali kepada titik keseimbangan alam... Aku rindukan lontaran pancingku kembali.. kali terakhir aku lihat joran aku.. aku lihat joran aku dibuat tempat gantung suar dalam adik aku.. mmg sial le joran aku pas ni.. Zaman aku menjadi pemancing tegar mgkin dah berlalu.. Aku lalukan bersama air sungai di lepasan pinggir.. mlm terakhir aku pegang pancing aku abadikan bersama teman.... Fellowship of the Angler...


Aku punya Ikan ada 3..semua lampam jawa


** Joran aku joran y mahal..y diperbuat dari Batu nisan en najib..
** Ben.. Ko ada joran ker?? hahahaha
**sekeping gambar dapat membekukan segala saat

echo=Aku balik umah nnti aku nak mancing anak pak man tongek(anaknya y tonggek sebenarnya)

5 coretan hati:

miss erhanis said...

ko ni asek nk pncg pompuan jer..insap la sket..ko kan buncit....hahhahha

ikeen said...

epy muncit....

Unknown said...

aku cam kenal yg paling comel tuh
aben dak MISC kan...huhuhu

Epy_Three said...

hahahaha.. itu lah aben.. Ben! ko ada peminat rupanya.. hahahaha

Unknown said...

hahaha....
epy...aben tuh dak batch aku arr...
dia dak akaun kan?
aben...windu kamoo