Kawan

30 April 2009
Aku memang tak reti Tunjuk Engkau menari
Tapi Engkau tak usah henti Pandai tak kan datang berlari
Mimpi aku tak semua indah
semangat Rakan janganlah pudar
Hidup memang banyak kerenah
Cerewet hidup akan susah
Janganlah berundur Ini bukanlah masanya
Tak kuasa aku Menghadapi ini semuanya Sendirian begini
Tak mampu berdiri tinggi Tanpa mu disisi Wahai kawan

Satu lagi nak pesan Busuk hati janganlah simpan
Nasihat untuk rakan dan taulan Simpan semua jadi panduan
Sudah 24 tahun, Ilmu didada aku susun
Kalau berkat tak datang turun Sampah sarap datang berduyun


Gambar kawan Aku Y selamanya takdirnya jadi kawan aku


Aku dan Teman sekedudukan dari sem 1-6+1




aku dan kawan aku y perangai mcm Jin islam..




Ni bukan gambar kawan aku.. ni aku masa ambil lesen C5 kategori kenderaan berat x bergerak bebas



**Sori x ada gmbar ngn awek2.. aku mmg pemalu ngn girl.. cettttt
**Aku nak cakap aku rindu kat kawan2.. tapi x yah lah kot.. malu lah..hahahaha


echo=Hanis,ikeen..jgnlah berundur.. ini bukan masanya...

2 coretan hati:

ikeen said...

epy...aku taw ko hargai kwn2..tp pic y 1st 2 aku malu ar nk nengok..dok molek ket..haha~..

ku mahu kau tahu..ku sentiase ke hadapan...tdk akn berundur ag..hua

Epy_Three said...

eh aku lupa nak censor..hahaha.. tapi dah diluluskan oleh akta blog sengal kebangsaan.. tgk gambar 2 ttp mata tau..hahahaha