Dingin mlm Teratai Mula Membiak

20 April 2009
Mlm itu aku menyaksikan segala apa yang bersarang dalam lubuk dunia.. aku memandang langit y kosong dengan tiada bintang dan tahinya...mata aku melirik kencang kpda satu lembaga.. si kawan y aku dah lupa nama nya datang bersama org aku kurang kenali... gaya 60an kwn aku terserlah.. dengan bangga.. dia mengajakku menikmati nikmat mlm.. ajak mkn dan dia akan belanja aku.. aku menadah doa diiringgi air mata hiba.. terharu masih ada insan y sudi menyayangiku... Aku mengikut jejak dia.. dia memimpin tgnku sambil mengoyangkan mengikut irama.. hahaha.. (sumpah y ni aku tipu..eee geli).. aku berkain pelikat.. baju pagoda melekat dengan ku.. Gudang garam melekat di bibirku.. sambil asapnya aku hembus.. aku cool gile masa 2.. setelah memesan makan.. kawan aku mengeluarkan sejenis fail y byk2 mukasurat jernih 2
... diletaknya depan aku...
Didepan Fail 2 aku masih ingat.. tertera tulisan "produk terkini berteraskan sistem piramid.. Multi leval marketing.. aku terpana.. jiwa kacau.. kain pelikat ku beralun2 di tiup angin.. "ok epy skrg aku nak perkenalkan ko dgn bisness ni.. bla.. bla..downline..bla..bla.." tanpa aku sedari aku terpedaya.. air mata aku mengalir lagi.. tapi aku cool masa 2


**last sekali aku cakap kat kwan aku.. halalkan mkn minum saya.. Hantar saya balik umah mak..lepaskan saya.. Waaaaaa

Ini Bunga Teratai Bukan Bunga Kantan

echo=Indah teratai dari rupa.

8 coretan hati:

ikeen said...

epy..ko x dinodaikan??..haha

Epy_Three said...

hampeh.. aku teruna lagi.. bergetah..

miss erhanis said...

getah??? erk?

ikeen said...

mm..aku was2 la dgn kenyataan y dnyatakan epy nie..mm...

miss erhanis said...

ntah..aku pun samer..kejap enimel..pastu getah...aish...kompius...takot pun der..ahakz..

Epy_Three said...

tau takut.. 2 aku x berubah jadi zombie lagi.

miss erhanis said...

enimel+getah+tempoyak+zombie = lu pk la sendiri..(ayat nabel) ahakz..

p/s : aku xmampu nak byg..gerun..meremang la bulu kucin aku bc..hakhak

ikeen said...

eleh..mok..epy gebang pn ko caye..kiamat la lau die jd zombie..hikhik