Laksamana Sunan Bukan aku

21 April 2009
Aku cuba Amati dinding hati kanvas naluri.. Air laut entah kemana bunyi ombaknya.. semua songsang bagai mentari dunia.. Aku berjalan lagi..kali ini hadapku adalah belakangku.. depanku tiada lagi halangan.. aku dongak ke langit.. tiada mentari.. tiada bulan.. tiada bintang.. hanya cerah lampu dunia.. titis darahku menitik satu persatu.. tanpa ku sedari aku keseorangan disini.. aku pitam.. semua gelap.. ahh x mungkin ini berlaku.. Tidak... aku usap muka ku.. ohhhh.. aku bermimpi.. dalam jagaku aku bgn dari mimpi lagi.. aku bermimpi di dalam mimpiku.. dalam mimpiku aku bgn dari mimpi.. aku keliru aku dah bgn dari tidur lum.. oittt sape2 tlg bagitahu aku..aku dah bgn lum.. penat ni aku pikir..

**zul masih x pandai membaca doa tidur.. hahahaha.

Aku y terlena..

echo=ZZZzzzzZZZZ

3 coretan hati:

ikeen said...

aku g taw nie..ko dlm kubor skg..sbb 2 ko xsedar da bgon ke lom...

zuL said...

sesungguhnya aku sudah pndai membc doa tido..dan bkn setakat doa tido sahaja bahkn doa mkn pn aku sudah lncar membc nyer...hahahaa

miss erhanis said...

hmm harap maklum..siaran ini tergendala..hahahha