Aku Bukan Pipit Y Tersepit

11 April 2009
12hb4.09-Suasana Kering dalam kekalutan kemarau melanda satu tempat y gelap biasan cahayanya.. tanpa satu motivasi.. aku ttp bangun pagi.. dan melakukan kerja ruji y mmg aku benci sehari- hari.... aku gosok gigi.. tapi tempat itu masih lagi gelap sepi... aku meniti hari itu sampai aku dah mcm zombi.. dan tempat itu gelap dan gersang lagi... aku hulurkan tgn ke dalam lurah kegelapan itu...aku seluk.. hanya habuk.. laaaaa... Elaun aku x masuk lagi.... ptt berhabuk poketku didalam tempat gelap itu.. rungut otak aku y 4 kilo beratnya... dan tempat itu terus gelap menunggu sang duit memberi cahaya.. dunia ni mmg dah gelap..


echo==rokok aku sape nak byr... kerajaan??

5 coretan hati:

Nor Faizal Abd Mutalib said...

Pulangkan!.. Pulangkan Elaun ku!

BroSKL said...

wei apa da ko perepek..siot tol la hahaha

zuL said...

yupp btul...
dunia ni mmg da gelap..
tp xsentiase gelap..
ari cuti jee mesti terang blek..
spe yg blek time cuti..?
hahahaaa...

Anonymous said...

mmg la gelap dunia ni...
duk tggl solat subuh jer tiap2 hari...
pe r korang ni...
aku pn lbh kurg jer..
pe r aku ni...
ntah pe ntah...

miss erhanis said...

huh? suspen sungguh citer ni...sentiase d belenggu ngan wet erk...sabo2..hehe..