Aku Malu Bertanya

14 April 2009
Perkara Y korang X perlu Tau ttg aku..
  1. Aku anak Lelaki dan Ayah aku juga lelaki
  2. Aku x pandai bt asap bulat bila isap rokok
  3. Separuh dari hidup aku adalah separuh Umurku
  4. Aku pernah dapat Markah Math=0 dalam tajuk poligon di ting 3 cendekiawan
  5. Aku suka maki org Y maki aku dari dalam hati
  6. Sekarang aku ada rm 25.70
  7. Aku x pernah terbang di awan : title blog aku 2 aku tipu jer
  8. Aku tau harga laksa kat kedai Sampoy corner Rm2
  9. Aku suka duit.. duit x suka aku(aku ada crisis dgn duit.. but i still love u money)
  10. Aku baru Menulis nombor 10 setelah nombor 9



echo=try bilang ada brapa perkataan "aku" dalam bahasa malaysia di atas..pastu try punca kuasa 3..korang akan dapat berat Azam

4 coretan hati:

miss erhanis said...

hehe...mcm2...^_^

Fikri Misti said...

Daus (baca nada acap) macam pelaq.

ikeen said...
This comment has been removed by the author.
BroSKL said...

aku suka buat asap bulat2 n byk2..best n layan haha