Syahdu Malam Ku

13 April 2009
Lampu kalimantang dalam bilik ni dah diputuskan tenaganya.. bergelap seketika...rakanku sudah tiduri(btl ke leh guna ayat mcmni) tapi mata aku seolah disuluh-suluh.. segar bugar... lalu jari aku menaip... aku tkn backspace... aku menaip.. aku tekan backspace... eh.. huruf T hilang.. tolong!!.. aku bertenang.. aku jumpa huruf T disebelah R..bila aku tekan huruf R.. aku baru tau aku x ada idea nak menulis entry ni.. jiwa aku kosong.. unggas bersenggama dengan riang ria... aku blah dari laptop.. bukak pallmal 14 y aku beli... aku sedut... hembus.. FuHHHH.. tiba2 emosi aku terganggu.. pallmal aku sedut lagi.. tiba2..Puuuuttttt!!!... Hampeh !@#$!$@$#$... tido pn leh kentut ke Woi!! kataku pada salah sorg rakan ku y lena tidurnya......

**Zul aku tau bkn ko y bt.. btl bkn ko
**Zul nama sebenar


echo=sape ada daun pandan.. aku rasa nak masak nasik lemak.

4 coretan hati:

Anonymous said...

hahaa...
kesengalan yg nyata..
xdpt diubah menggunakn free converter software lg....
nnt aku wat blog gak..
bersiap sedia utk menerima kutukan dr kuu...
hahaaaa..
kejam2...

Anonymous said...

haha..zul kne ktuk gak...
p ktuk arul plak, pastu li, pastu faizal, pas2 gw..brape bnyk pastu da..

faizal said...

woit! jgn kutuk kutuk

adi ^_^ said...

makaihh..
dhsyat ek..
buleh kutuk-mngutuk...
nk join jgk..
kui kui kui