Pengakap

20 April 2009
Satu hari cikgu pengakap pangil 3 orang pngakap dan bertanya kerja kebajikan apa yang kamu dah bt hari ini
"Kami membantu seorang tua melintas jalan ckgu!!" jawap ketiga pengakap 2
"Bagus.. tapi takkan semua tiga2 kamu membantu orang tua 2..
"Betul cikgu.. orang tua tu x nak melintas".. jawap ketiga2 pengakap itu serentak...

**esoknya persatuan pandu puteri menerima 3 anggota baru.

Ni bukan anak sedara aku.. serius aku x kenal


echo=Aku cacat bila berkawat. bila cakap "dari kanan cepat jalan".. aku akn tengok orang kanan aku iaitu penonton..

11 coretan hati:

ikeen said...

ko la nie y jd pengakap2..pe nye sengal la..huhu

miss erhanis said...

haha..kin aku rs tul la dia kan..hehhehe....repot kat guru besar ni..hahhaha...tp aku xsure sebesar mn guru 2..ahakz..

ikeen said...

de se besar ko x mok??..haha

miss erhanis said...

kureng ko kin..kang aku suh tul si epi ni tuntut ilmu samtau ko trus...ahaz...pggl baizura kang..hahhaha takot ko nk tdo mlm ni..

ikeen said...

aku xtkot ngan baizura..ngan nenek2 aku tkot..hahah~..epy..jgn mara aku buat onar kt page ko..huhu

miss erhanis said...

hahhaha..ok2...t aku pggl nenek..xpun cik kak yg serabai yg wat maraton kat sepital kejar natasha 2..ahakz...epy..maap!! ahakz..

Epy_Three said...

no komen.. aku x tau pe korang sembang.. jiwa aku kacau..

miss erhanis said...

hehe..kitorg ngah ngumpat nenen n baizura..actor dlm citer "jangan tegur"..si kin 2 tgk sampai ngs2..hakhak..oppss!!

ikeen said...

mne dew aku nangis..aku cume terharu dgn cite 2 la..ko nie..epy..ko fenin ke??..gune fomula nie..hayunkn pale ko...smpai ase da penat tros hantuk pd dinding k..hikhik

Epy_Three said...

Takut hantu rupanya.. minah jiwang+sengal

miss erhanis said...

hahahhaha...kin aku rs formula 2 tuk cari brg ngan cpt...hakhak...epy per kater ko g mek kaen plikat ko...ikat kat pale..kompem xpening..pastikan ken plekat 2 suci dlm debu..ahakz..