Fakta Dunia

21 April 2009
1.Setitis air mengandungi berbilion-bilion atom
**setitis bom atom boleh menghilangkan berbilion Manusia


2.Siput babi ada 25,000 batang gigi.
** Siput babi mengunakan ubat gigi tanpa kandungan babi

3.Gigi jerung leh tumbuh seminggu je.. lengkap.. jerung pn leh kelipkan 2-2 mata serentak
**Jerung juga boleh hilangkan tangan anda masa dia kelipkan mata dia

4.Jika anda sesat dalm hutan dan tiada makanan nak makan.. anda boleh mengunyah kulit kasut anda.. itu boleh menampung hidup anda beberapa lama lagi.
**Beli kasut kulit dah lah mahal.. xkan nak makan kot


5.Organ paling besar dalam tubuh kita adalah kulit
**Tapi dalam badan aku otak aku paling besar tapi kosong.. confius..


6.sorang perempuan bernama Ellen Church berjaya menyakini syarikat boeing bahawa pengetahuannya dalam memberi rawatan kecemasan dan minatnya dalam pernerbangan boleh membantu penumpang sekiranya berlaku kecemasan di dalam penerbangan.. Akhirnya pada 19mei 1930 Ellen menjadi pramugari y pertama dalam sejarah penerbangan dunia.

**Aku mintak jadi pramugari x dapat2.. alasannya aku lelaki.. Hampeh! diskriminasi gender masih berluasa.hahaha


7.selepas matahari bintang y paling dekat dengan bumi adalah Proxima Centauri iaitu sejauh 25,000,000,000,000 batu.
**kalu dah jauh bebenor jaraknya.. mcmne orang tau dia wujud.. mane ada orang dah sampai.. Aku confius


echo=fakta tersebut datangnya dari manusia y x terlepas dari membuat kesilapan.. Maafkan mereka..hahhahaha

5 coretan hati:

ikeen said...

ko y terbalik kn ckp diowg..ko y wat silap..fakta mne dew silap..diowg da wt experiment la..epy y bengong.. :)

Epy_Three said...

hehe.. aku pn bt eksperimen.. sbb 2 aku tau ko bengong dari aku:D

ikeen said...

aku x bersalah la ngek..

miss erhanis said...

haha..masalah 2 org ni..korg da ok ker lum hah????

ikeen said...

blum..musuh ketat skg..hua..