JAwapan Mu Ku Nanti

29 April 2009
1. andaikan anda seorang konduktor bas. Bas itu pergi ke satu stesen, 5 org diambil. Di stesen kedua, 2 org turun dan 7 org naik.di stesen ketiga, 3 org turun dan 8 org naik. Soalannya, berapakah umur konduktor bas itu ?

2.Bas HBR sedang bergerak ke Sungai Petani dgn membawa sorang datuk, seorang wanita dan seorang pelajar. Tiba di Sungai Petani , siapakan yg turun dulu?


**Tinggalkan jawapan di ruangan komen..
**pemenang akan memperoleh peluang makan mamee monster ngn aku

6 coretan hati:

BroSKL said...

jawapan:

1.umur aku baru 22 tahun

2.meter bas la turun dulu..k aku menang haha bak la mamee monster tu..cpat pos LAju kt aku skg haha :D

Epy_Three said...

Cet.. hahahaha.. otak ko leh tahan ler..hahahha

ikeen said...

mm...broSKL..kite kerat 2 la..
aku nk ckp da jwpn 2..tp ko ckp dlu..hua...

miss erhanis said...

ko sengal la epy..patutnyer ko tanyer ape yg turun dl..bukan siape?? sah ko mmg fail BM kan..hahha...buncit2...yg penting aku tau ko jeles aku nyer blog nm mamee monster!!hakhak

Epy_Three said...

Hadiah leh di ambil di kaunter pertanyaan GWintech

BroSKL said...

ok aku tuntut nt...tunggu la aku dtg sana hehe :D