Tiada hanya diriku

18 May 2009
Aku tau bumi itu berpusing dan berputar x henti masa dan waktu.. itu aku pasti.. aku memegang janji alam y akan tamat usia nya nti.. janji y aku tidak mengerti lagi.. dalam aku mencari sinar y hilang dulu.. aku berjumpa dengan pelbagai sinar y sebentar terangnya... bzaman pula gelapnya.. namun aku tetap berjalan.. aku belajar berjalan untuk terbang bila masanya.. terbang aku ringan di udara y milik bukan aku.. tiada hanya tafsiran dosa dan pahala.. sewaktu aku menjadi penghuni dunia.. terbang aku pada masa itu hanya kepada-NYA.. aku mungkin mengutip kembali satu- satu sisa dosa y aku tinggal semasa aku berjalan dulu... masa nya akan tiba jua.. terbang pulang kpada-NYA.. dalam saat y kabur aku mencari.. dalam jiwa y terang aku memberi.. dalam terik panas aku hayati.. bila jiwaku mati terhenti...

Echo= maaf kepada y tidak mengerti tulisan aku kali ini.. aku tiada kamus untuk diberi supaya memahami...

4 coretan hati:

ikeen said...

ku jua tiada kamus..
kite mintak pandang dr.ismail kamus blh??
hehehehe

miss erhanis said...

dr ismail kamus????

Epy_Three said...

hahaha.. satu kemajuan dapat mengingat nama ustaz2.. ingatkan nama AF jek.. hahahahaaha

ikeen said...

hey..mesti la..
igt ku kuno sgt??..lain la mok..die xtaw pn sape itu dr.ismail kamus..