Disitu Langit Biru

06 May 2009
Aku tau langit itu biru... awannya putih.. aku tau indahnya dunia....
disitu pelangi mewarnai bumi.. letaknya di atas keindahan..indahnya dunia..
aku tau hijau nya alam... ditemani ungas rimba.. disitu duniaku...
air mengalir tenang.. menuju ke lautan.. indahnya duniaku...
diatas awan.. aku terbang... melihat dataran bumi... hijau indah...
aku terbang bebas kesana kesini... awan putih hanya disisi ku.. oh indahnya dunia...
aku lihat satu awan besar menuju kpada diri aku.. aku x peduli... aku terbang milihat dunia..
oh indahnya dunia ku.......
aku dapat rasa deru angin y kuat berhembus... aku berpaling kpada awan besar...
ohhhh... innn... daaahhhnnnyaaaa ..duuuunnnniiiiaaaaaaa...KECEPEK!!!
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

terbangpulang dalam Kenangan(2000-2009)


**Dunia mmg indah... Manusia y Menghancurkan Keindahan...

echo=Tiada lagi burung-burung berkicau.. terbangpulang mati di tempat kejadian.. punca kejadian masih di dalam siasatan.

8 coretan hati:

ikeen said...

ngek..
pe la..lain kali jgn lggr traffic light la..kn da "mam"..
aduiii.

Epy_Three said...

Ahaks... Ats langit x ada lampu y ada kaler merah,kuning,ijoo...

saiful said...

aku ingat ape td..kes burung je..
buat la kes lain lak..katak ke..badak sumbu ke..zirafah..bla..bla..bla..

Epy_Three said...

dah nama terbangpulang mmg ler burung ada ko nampak badak sumatera terbang???????

mrsxiah1612 said...

uh.. aku arap burung 2 besemadi ngn aman la.. wat kaum keluarge dan sahabat handai, smoge tabah mengadapi dugaan hidup.. sume yg idop akn mati gak akhirnye.. kkhh..

ikeen said...

ni hani...gune id ikin..hikhik...
wei epy..aku ngan rs rendah dr n pening2 cam nk pitam ni..jenuh pk...
ape mender gmbo 2??
huhu..adekah aku yg bengong smpai xdpt phm..huhu..
pening2~~

Epy_Three said...

hanis2... ko kna sucikan hati... baru faham.. makna tersurat.. hikhik

miss erhanis said...

tersurat??? bukat tersirat ker???
hahaha..bm ko fail kan???hikhikhik..