Bila Makanan Dihadam

16 May 2009
Ada satu saluran dalam perut aku y bersambung dgn trakea.. disitu mula segalanya.. saluran 2 panjang dan gelap.. tapi hati aku cerah.. atas teori graviti setiap apa y masuk ke mulut aku terus ke saluran 2 dan sampai ke satu pembentung kumbahan.. disitu apa y aku makan dihadam.. "y tinggi depan y rndah belakang.. bt barisan tiga2.. dari kanan nombor!" kata perutku memulakan arahan kepada makanan itu.. hasilnya dalam tempoh 3 thn kilogram aku bertambah dari 58 menuju atas paras par iaitu 68.. sambil memicit perutku..walau x ada jerawat y dah masak.. aku bertanya mane datang bnda lipat2 kat perut aku ni... baru aku tau.. semua ni aku salahkan nasik goreng pataya+teh tarik gelas.. ptt aku nak jadi hero remaja x dapat.. ooooo...

** kat mane saluran kuar ni.. aku x jumpa.. gelap kat dalam ni.. hakhak
** eh nape aku x ada tiup folopio... oh tidak.. aku OKU.

Echo=camne aku nak lipat2 kat perut aku ni jadi petak2?? waaaaaaaaaa..

5 coretan hati:

peja said...

Hahaha aku nyer memang dah takder lipat dah... memang 6bln nyer saiz

miss erhanis said...

haha..bongok ar ko epy...hakhak..
ner le wat petak2..
hakhak..kubur kan sajer impian ko 2..hakhak...uwekkk!!
tp.......berat ko 68???
lebey krg aku jer?? ko tiru yer??
haha..aku kene berusaha keras ag ni..hahaha...=p

Epy_Three said...

PEJA: Hahaahah.. rilek peja baru baru 6 bln.. ada 3 bln lagi nak due date.. hahaha

Hani: Msti ko pnya pn lipat2 jgk kan? hahahaha

miss erhanis said...

wei epy..diam2 ar...xle bgtau org len..
waa...ko suker malu kan aku..waa..!!
anto aku alik umah mak pak aku..hakhakhak...!!=p

ikeen said...

haha..mok n epy same je..
korg xde petak 6...
aku pn xde gak..tp xde smpai lipat2...
yes..dlm cite nie aku menang..aa??haha