Burung Merpati Bertelur Di sarang

17 May 2009
Dulu time aku x baligh lagi, aku nak basikal rally warna biru.. umie aku cakap x yah beli y besar.. y kecik2 sudah, y tayar dia warna warni dan x ada tiub.. aku ngamok2 aku guling2 x pakai baju.. aku nak jgk basikal rally warna biru y taraf org dewasa pakai.. aku nak jadi macho masa 2.. sbb adik aku baru lahir dan aku takut dia lagi macho dari aku. Ayah aku beli gak akhirnya.. serius masa mula2 sampai dari kedai aku terus rampas dari ayah aku.. dan tanpa dipelawa aku terus naik.. mmg aku x sampai kaki naik basikal ni.. tapi aku kayuh jgk.. badan aku turun naik mengikut ayunan pedal basikal... sampai satu bonggol.. aku langgar sambil membunyikan loceng.. kringg.. kringg (eh macam bunyi tepon lak).. setelah aku langar bonggol 2 aku x dapat kawal basikal lagi.. aku masih mengayuh basikal dalam posisi berdiri..tiba2 dua2 kaki ku terlucut dari pedal basikal....OPPPSSSS!!...SENAKNYA!!!!!

sejak hari 2 ayah aku dah risau masa depan aku...umie aku gelak manjang.. karangan y cikgu aku suruh bt y bertajuk "aku sebuah basikal" x mampu aku siapkan....

echo=woooooo... mmg senak.... woooo....

6 coretan hati:

saiful said...

kene batu la tu...akakakakakaka..

miss erhanis said...

padam muka..haha..degil...
palik dahi br tau..ahakz

Mat GitarKapok said...

apa kene ngena dgn tajuk tu dgn citer ni..?..

Epy_Three said...

x ada kena mengena.. just burung ngn telor....hahahahaha

ikeen said...

ala, phm2 sudey tjoknye..aduyaii..
tp xde kecederaan y parah kn py??..
msh berfungsi kn..hahah

Epy_Three said...

masih utuh...