love in Bikini Bottom

26 May 2009
Aku Dah dapat rasa dari dulu lagi spongebob mmg minat kat sandy.. adakalanya sandy merajuk ngn spongebob.. tapi spongebob ttp pujuk.. bagi spongebob, sandy adalah tupai y paling cantik di bikini bottom.. bulunya y lembut.. seksi.. sekali skala spongebob skodeng sandy dari luar globe kaca 2.. perghh!!.. sandy tgh berkemban sambil siram pokok.. spongebob teruja terus balik x kuar bilik.. apa dia bt aku no komen.. Tapi kalu tanya patric mmg dia tau.. tapi sampai sekarang aku rasa sandy x perasan spongebob suka kat dia.. aku rasa sandy ada pakwe dah.. tapi lantak ler.. bak kata epy..cinta bukan memiliki...

Video "Tentang Kita" nyanyian bukan spongebob


Echo=Bob nti nikah makan beradap aku nak duk sekali ngn ko leh?

5 coretan hati:

BroSKL said...

best lagu ni...i like it hahaha
pasni ce ko letak clip happy tree friend lak..baru ganas..hehe

miss erhanis said...

hahahaha...epy ko angap nk kawen ker wat citer ni??
ker ko citer ttg dia?
ker citer tenteng bulan...hahhaha

jum nenok wyg..
ko blanjer..ko da dpt wet..hahha..
jum2...

miss erhanis said...

pembetulan...
wrong typing..
angap = sangap..
hehheheh..
jari jemari terlebeh speed..haahahaha

Epy_Three said...

tgk wayang?? cite apa?? spongebob the movie ker

lalink7 said...

luv spongebob bery muchh..