Serius ada semut kat meja aku..

20 May 2009
Aduh... aku x leh tahan dah ni.... errrkkkk... tahan ckit lagi... tarik nafas.. lepas.. push.. push..prrrrutttt..(eh bunyi apa 2..bkn aku...)
apakah jenis perasaan ni... aku gelisah... peluh2 jantan mancut2..

akhirnya....Fuuuuhhhhh....


asap putih menyelubungi ruang bilik ku..




Echo=Erk.. no komen...

9 coretan hati:

ZARA MUSTAFA said...

Ape bendenye aku x paham neh??

Epy_Three said...

Hahahaha.. sori sebabkan awak fikirkan bnda ni.. hahaha.. lama2 faham kot ngn corak penulisan saya..

saiful said...

mu x dok isu baru ke..isu semut pn letak..ahahahaha..

ikeen said...

py..tahan ag..lain kali kepit n kemut...kepimut..haha...
ko nie....mmg perokok y tegar..ish!!!

zuL said...

hahaa..
epy yg sengal...
ble nk berenti merokok???

BroSKL said...

to Zul: ko benti la jgk haha,,wei xnk dtg sini ke men gitar haha

Epy_Three said...

aku dah berenti ni.. sari 3 btg jer.. seminggu 12 kotak.. erkk..

miss erhanis said...

sesungguh nyer............
..........................
..........................
..........................

erk..
xtau nk taip per...huhu

lalink7 said...

owhh..
awak neh golongan suka makan asap ek..tak elok utk kesihatan.(pesanan penaja)