Anjakan Paradigma songsang

02 May 2009
Hari pertama aku di Ipoh.. aku bersarapan di satu kedai makan melayu.. aku order teh tarik gelas... hari kedua aku order teh tarik gelas... hari ke3 pn sama.. sampailah ke hari 27 aku order teh tarik gelas.. hari ke 28 aku order teh halia.. sambil tgn aku ketar2 menahan ketagih rokok.. tapi aku cool.. 5 minit berlalu......

............sekarang sape nak minum teh tarik gelas y ada di depan aku???
mane teh halia aku.. aku sebak...

**kenapa ssh betul org kita nak terima perubahan dalam pemikiran..

6 coretan hati:

miss erhanis said...

epy.............................
............................epy..

Epy_Three said...

hanis............ hanis..........
meh kat abg meh.. hahahahaha.. gurau

miss erhanis said...

haha.....abg yer??? xper....hr ni aku bek...sbb keje aku sumer da siap..haha..tggl wat power point jer nk present esok..hakhak.......

yer bang.....me dtg......uweekkk!!!! geli aku..hahaha...

k wish aku ngan kin luck k..huhu

ikeen said...

perubahan itu 1 transformasi.. aa??..
haha..ngek, ko nk idop bape taun ag tah??

Epy_Three said...

esok lusa mati ler.. x sempat kot nak byr ptptn

ikeen said...

ko nk lepas pt dgn care nie??..
manusia y palat..