Coca-Cola yang P.A.L.A.T

24 May 2009
Sejak berpuluh tahun dahulu kita rakyat malaysia di hidangkan dengan minuman gas. Tanpa pengetahuan y Secukupnya.. Semua itu kita minum tanpa baca Bismillah.. Coca-Cola adalah raja kepada semua minuman gas itu.. Kepada Peminat Coca-Cola.. Baca Entry Ini Perlahan-Lahan:

1. Dua gelen air coke akan disediakan kepada pasukan peronda lebuhraya bagi mencuci kesan darah apabila terjadinya kemalangan.. tindak balas asid nitrik di dalam coke yang ckup kuat mencairkan darah dengan cepat.

2. Sediakan tulang dan rendam di dalam air coke.. 3 hari kemudian.. anda akan dapati tulang itu sudah hancur bersama air coke tersebut..

3.Aku pernah melihat satu Dokumentari ttg bagaimana Air Coke digunakan sebagai pencuci tandas.. sebotol air coke 0.5 dituangkan dlam magkuk tandas dan dibiarkan.. selepas itu flus. anda akan dapati mangkuk tandas anda baru seperti y berada di kedai dalam cermin kaca.

4.Coke juga mampu menjadikan Organ dalaman anda pejal(sel mati dan berubah menjadi daging mati) kerana coke adalah bahan penghakis.

5. Pemerhatian Seorang budak bernama Epy..Pengemar Coke Akan mengalami reput tulang pada usia y muda. dan sendi mudah sengal2.. namun tidak sesengal epy.

6. Tulisan Pada Botol coca-cola juga dikatakan Anti-Islam dengan membawa maksud "La Muhammad La Mekah" jika diterbalik kan secara Horizontal.. namun Hanya Org y pernah mempelajari bahasa arab di sekolah walau pn gagal(termasuk en epy) dapat memahami tulisan itu.


Disini saya sertakan sedikit trailer dari movie terbaru bertajuk :
"Hujan Rintik-rintik Air Bergelombang"



Echo=Renung-Renungkan Dan Selamat Beramal... erk..

5 coretan hati:

ikeen said...

haha..
aku da x jd pengamal coke da
ku jd pengamal air kosong skg..hehe
sbb 2 ku menjadi kuat sekarag..hikhik

WerT said...

tag renung2kan n slamat beramal tue..
prof izi lecture aq...ha3

Epy_Three said...

waaaaaaa... 2 sebenarnya tag untuk lecture satu malaysia

BroSKL said...

aku mmg x suka coca cola, tp klo org bg free aku minum gak..haha..

p/s: ada video coca cola and pig meet, ko x tgk ke..pg cari sndiri kat youtube hehe :$

miss erhanis said...

lalalala~