KEndi Kendiri

03 May 2009
Aku Bila diajak rakan.. aku akan selalu mengikutinya.. satu hari rakan aku ajak membuat rombongan sambil belajar di satu pasar jualan.. Penduduk Ipoh mengenalinya Dengan nama Gerbang Malam.. Aku suka Benda2 Antik y Dijual disana.. Aku tgk duit lama.. aku tgk jam antik.. aku tgk awek mantap.. eh.. bkn.. y 2 tertengok... Dalam kocek aku ada satu kode(0.5 sen pada zaman dulu)..

aku tanya pakcik 2 "bang duit ni kalu sy jual dapat berapa??"
abg misai "kalu gosok2 kasik clear ckit dapat rm200"
aku berkata dalam hati "hehehe.. ckit lagi msti ribu2"

Aku simpan sampai skrg... aku buh dalam dompet... semalam aku kuarkan.. apa y aku ada sekeping duit y permukaan y rata..(dah terkikis x nampak tulisan)

aku p tanya balik hrga duit 2,abg misai cakap"eh ni tudung botol F&N ni dik"


Gambar hanya Hiasan... X klik pn x pe..


**ArggggHHHhh Tok Nik Maafkan Epy.. Duit 2 dah X bernilai..HUHUHU

4 coretan hati:

BroSKL said...

haha sengal, tu la tamak..klo ko dh jual awal2 kn dah dapat rm200 hehe padan muka..:-P

hit me back

Epy_Three said...

Hikhik.. duit bro... mane tau dapat ribu2

ikeen said...

simpan wt pekasam..mne taw lh tkr dgn sebiji kete..huhu

BroSKL said...

ko tamak sgt tgk kn dh rugi hehe