Laguku x seindah dirimu

01 May 2009
Aku pernah bernyanyi tapi sumbang.. aku hentikan.. aku maki-maki.. aku pernah menari tapi tempang.. aku hentikan.. aku maki-maki... aku pernah berpuisi tapi songsang.. mcm sebelum ini.. aku maki-maki juga.. mlm ini aku berhenti lagi.. entah ke berapa kehidupan aku terhenti.. aku teruskan mencari satu kehidupan y akan aku maki.. tapi tidak terhenti mcm sebelum ini.. aku tau waktu itu diri ku cacat dengan segala kekurangan dunia.. poket ku kering garing... seluarku x berbasuh dengan mesin basuh.. motorku hanya 2nd hand.. enjinnya kuar minyak.. tapi aku x mampu masa itu.. aku cuba tunaikan segala y termampu untuk dirimu.. apa jua pinta mu aku cuba.. malangnya semua x dapat di tunaikan.. sbb aku x mampu.. engkau minta bihun sup pada pukul 3 pagi.. aku jadi gila.. engkau minta kek pisang pada bulan ramadhan.. aku jadi serba salah nak beli.. engkau minta aku menari shuffle masa hari jadimu.. aku terus jadi cacat.. last sekali engkau minta aku lepaskan.. aku x tau apa salahku.. masa tu aku janji akan belajar joget shuffle.. aku janji blajar bt kek pisang.. aku janji akan bagitahu en najib ubah perlembagaan supaya kul 3am ada bihun sup dijual.. engkau kata aku berlagak.. aku kata aku x mampu.. mmg aku x mampu...... itu dulu aku x mampu.. tapi sekarang pn x mampu lagi..




**tiada lagi surat berbau bedak talkum darimu..hahaha..



Dr najib sahkan jantung aku retak menanti belah



echo=cerita diatas tiada kena mengena ngn aku.. btl ni x ada..

0 coretan hati: