Putaran Sempurna

04 May 2009
Seorg tua pernah berkata kepada aku.... "satu ujian di berikan kpd kita berdasarkan kemampuan diri.. " taktala ujian itu datang dan kita sebenarnya mampu harungi... Cuma kita kuat atau lemah tika itu.. tika bumi rebah berpusing kebawah.. tika itu aku tersungkur.. bila aku rebah.. mgkin aku merangkak untuk bgn.. aku x tau apa septtnya y aku bt.. jalan itu bkn mudah.. aku tau aku perlu bergerak.. antara aku merangkak.. aku berjalan.. aku berlari... itu semua pilihan aku... cuma satu.. aku tau aku x kan duduk di tempat y aku rebah itu... belum sempat aku bgn.. aku rebah lagi.. ada tika aku sedar aku tiada lagi kekuatan dalam diri.. benar aku tempang.. tapi aku tau ada lagi y mengharung hidup lebih payah dari aku.. y didalam hidupnya hanya satu pilihan.. dan di dalam pilihanya hanya satu keadaan.. X kisah berapa ribu kali jatuh.. y penting bagaimana kita bgn... dan akhiri perjalanan...... Are u going finish strong??



Waktu juga Makhluk Y -ESA

Echo=aku x fikir aku x kan jatuh.. esok jatuh lagi.. lusa pn.. minggu depan jatuh lagi kot

2 coretan hati:

ikeen said...

ko muncit ngat..
x stabil..
cane la x jtoh..huhu

Epy_Three said...

Ngek.... Kestabilan aku x dapat disangkal.. Paksi kat pusat aku sama ngn paksi kat pusat bumi