Dilarang Masuk Dalam Hati Itu

15 May 2009
Melayan hati itu indah.. tapi seolah hati aku sendiri tidak mengikut kata aku tuannya.. aku berkata.. "sabarlah mungkin dia hanya berkawan"... hati aku melawan.. dia kata "bukan begitu caranya berkawan.. ingat dia nak tunggu ko ker 4 thn.. ko mmg manusia bodoh".. aku kata kembali "aku tiada apa nak disangsi..aku memegang segala janji"... hati melawan lagi.. "janji hanya perkataan y dia mainkan.. dibibir bkn di hati..ko mmg lurus bendul " aku berkata "ko hati aku knapa ko x memberi sedikit ruang untuk aku menghembus lega".. hati aku berkata"aku sebenarnya ko.. siapa aku? ko tanya diri sendri..jwapanya ada"... aku berhenti bertanya selepas itu.. aku tau aku x dapat menipu hati ini.. dalam masa y sama aku x terdaya berhenti disini.. Arghhhh!!! sayapku patah lagi.. ingat senang ke nak tumbuh balik!

echo=jika kita bertanya hati kita.. siapa y menjawapnya??

7 coretan hati:

ZARA MUSTAFA said...

meskipun lidah telah berkata2, hati mmg x dpt ditipu.. apabila hati sdh berbicara, lidah x perlu lg berkata2.. :)

Epy_Three said...

Thanks for the words...that make my day..

miss erhanis said...

epy.. ko sedih erk..sabo erk...
waaa...T_T
ikin xder..sedih...waaaa...
sob3..huhu..

p/s: hope ko le jpe dia ngan tenang k..(aku xpandai nk bg ayat bunga2...hakhakhaktui..)

Epy_Three said...

anis2..ko jgn sedih hani.. nnti ikeen balik ler.. dia jumpa pakwe dia mmg dah x ingat ko(batu api)hahahaha.

Anonymous said...

itulah hati. susah diduga.

miss erhanis said...

tau xper epy..
aku ni d amanahkan tuk mem-babysitt-kan umah ni..huaaa..T_T

ikeen said...

hehe..mok..aku da 'terbangpulang'
ke umah da..na mo ngis2..
buwok gilew...

epy..aku taw ko lh hadapi dugaan yang dberikn..chaiyok!!