Dulu Kini Dan Semalam

03 September 2009
Susah sebenarnya bila kita bertutur dalam satu langkah y berterabur-terabur mcm ah keong...

Pada satu hari kul 1 tgh ari. aku tgh siapkan design untuk sambutan kemerdekaan untuk parlimen aku. ada bih kurang 3 design untuk banner dan backdrop. saiz mmg bapak gila 40x10. tapi gua ttp cool. ptt time rehat gua p layan kepala dulu.. tapi komitmen keje nye sal gua stay focus. tgh2 duk layan photoshop sorg customer datang. nak bt banner ikan bakar untuk kedai dia.. gua senyum..
gua cakap.. berehhhh bosss.. ptg siap.


Ptg menjelma... gua bagi banner dia.. dia pun bukak.. dia bt muka cemas.. gua pn bt muka comel..

'' Dik.. ni gambar ikan panggang bukan ikan bakar.. camne ni.. "

" Aaaaaaaaaaa????.. gua terkesima..."





Ni Ikan Panggang Ye adik2




Ni Lak Ikan Bakar Tau Cik Sabariah



Echo= Gua baru tahu sejak ari tu ikan bakar ngn Ikan Panggang dua spesis ikan y berlainan.. Dewan Bahasa dan Pustaka ptt ambil serius kes INI !!

4 coretan hati:

ikeen said...

hahaha..sengal ikan la ko epy...
adoi...2la..xnk tnye dulu..

Epy_Three said...

aku mane tau keen benda2 y berkaitan tatabahasa ni.. hahahaa

saiful said...

mmg hampeh mung ping...mjur mu kos iT.jd x malu sgt..haha..
takpe aku backup budak iT.
tp bm SPM mu leh bape..sapa x tau beza lagi..hahaha

Epy_Three said...

Salah aku Ke Pung.. HUhuhu.. Aku SPM dapat A.. Tapi pastu gua pindah london city..2 jadi hensem mcm ni.. hakhak.. x ada kene ngene