kosong

27 June 2009
kadang bila lampu led pendrive berkelip-kelip.. aku tau bila aku cabut dari komputer aku.. dia x berkelip dah.. aku tau mcmne nak akhirkan lampu led 2.. tapi bila satu masalah yang datang di depan aku.. yang aku nampak kelip-kelip atas kepala aku berpusing-pusing.. tapi aku x tau mcm ne nak padamkan.. someone knows???

5 coretan hati:

lalink7 said...

try ketuk lampu led yang bekelip2 tue ngan kayu hoki..takpun hantuk kepale kat dinding memane..

sure ilang nnt..
=D

Epy_Three said...

eh dah hilang.. camne tau cara perubatan tradisional ni..

ikeen said...

aku taw2....
ko da gatai nk kawin kowt..
haha...

Epy_Three said...

kawin??... kna mintak restu mak ko ler...ahaks

Anonymous said...

emmm...hai abg epy..
nakal ek..
nanti saya bgth gf awak.
tu pn kalo ada gf la..
haha