Anda Ada Kepala??

08 June 2009
Aku Sakit Kepala Bila Dihimpit Dunia yang Perit... Aku Sakit Kepala Bila Debu Kotor Ada di Sepanjang Jalanku Sempit.. Kepala aku berdenyut bila semua hanyut mengejar Dunia karut.. Bila aku Sakit Kepala hanya Di sini masa terhenti.. Aku Sakit Kepala Tiada duit.. Aku Sakit Kepala Bila Jatuh Di Situ terkepit.. Argghhhh... Kepala Aku Sakit..






Toooiiinnggggg.... Toiiinnnngggg...

Echo=ENtry Diatas bukan Iklan Panadol!!

4 coretan hati:

BroSKL said...

meh bia aku cabut pale mu..hahaha

ikeen said...

cube petua nie..
ko hentak je kt dinding..
agk2 da ilang sakit ko berenti la..
hehe

lalink7 said...

betul2...
tak pun buat kepala cam bola ping pong..ketuk2 kat raket ke ape2 jew..
hehehehe..

Epy_Three said...

korang mmg x sayang aku ah.. x nak kawan.. hahahha