TilamKu Empuk Berpeta Dunia

09 September 2009
Aku Dah Balik Keje.. Arini Kamis.. Gua keje Sampai Kul 1 Je. Pas Settle Semua Keje Gua Punch Out.. Start Moto Sambil Nyanyi Lagu Imran Ajmain..

Aku Letih... Letih Sgt.. Kaki Aku Kecik Je Untuk Berjalan Laju Di Bumi INi.. Tapi Realitinya.. MMg aku kena Mengejar org lain.. Tapi Aku X larat..

Aku keje jgk lah demi sesuap nasik untuk dimakan.. walau umie cakap aku makan berpuluh2 suap..
walau hari2 aku duk depan komputer bt design.. idup aku boring. x ada life.. x macam zaman aku muda2 dulu.. tapi nak bt camne.. kene tempuh gak zaman dewasa.. lantak ah jadi skema sikit.

Tapi... aku letih... Aku Nak Tido....

7 coretan hati:

Unknown said...

Rebahkan badanmu...lelapkan matamu...moga lelahmu hilang.. bila kau bengun..kau lebih segar menempuh hari esok...

kekekekek..muntah darah..aku buat ayat cenggitu...

lalink7 said...

epy :

lagu imran ajmain..mak aih..sume lagu2 sentap tue kalau imran ajmain nieh..tp lagu die mmg best..hehehe..

kawen la..bru ade life bro..huhuhu..zmn muda2? skang dah tua ke? heheheh..

Epy_Three said...

CIntaAnna :PUitis.. Msti Wakil Sekolah Dulu Dalam Pertandingan Komen Puitis Peringkat Daerah

Epy_Three said...

Lalink7 :
Hehehe.. Sesekali Sentap Menyentap. Kawen? camne nak kawen ni.. ilmu Didada X cukup( padahal duit x dak)

Anonymous said...

kalo boring,x ada life,
kawen la..
kan dah tua..
hahaha

[me_nayya] said...

kalo leteyh..jadik mcm saye..berehat la sebentar bersame kitkat..hua3....
peace (^.^)....
"slamat ari raye pkcik epy....hehehe..."


yg ikhlas,
nayya......

Epy_Three said...

Nayya : Selamat Hari Raya Makcik Nayya.. hakhak.. Berehat Bersama Kitkat?? mesti x pose ni.. waaa