Bila Perut Bersuara

04 September 2009
Antara Dua Nafas Mungkin terdapat satu Lagu.. Idram Maalghunah....

Dah Abis 8 rakaat terawih gua start motor evo9 gua.. menuju ke teratak Mahligai Indra Pura.. Dalam Kepala dah pk makanan je.. Bubur y Umie masak berbuka tadi.. Spesel Punya x dak Jual....


Sampai je depan pintu Umah.. Gua x bagi salam dah.. Redah je Masuk.. Kaki Kiri lak 2.. aiiiii.. Pantang tol Abah Gua. nasib dia x ada. pas bukak baju..bukak... tuuuuttt sensored jap..

Selepas selesai salin baju.. gua turun bawah bukak periuk. licin gua sapu.. complete set ngn Air tmbikai. Perghhh.. mmg nikmat sampai menjilat...tuuuuttt Sensored lagi..

Sambil tgk Cite Stepen cHow.. Gua Kedarah Bubur.. Brurrruupppp..

Kul 10.30 Menjelma.. Time to Ngaji ngn Ayah Aku y Garang( padahal dah pencen soldier ) .. aku senyum sipu2.. perut mmg ngah ketat..

aku starting.. belum sempat aku ambik nafas nak tarannum bayati.. bruuuueeeekkkkkkkk!!!!
segala bubur y aku makan ngn air tembikai terus pecah ketuban atas kain pelikat aku.. perghhh.. Ayah aku melompat2.. hakhak..

Gua x tau le nape gua termuntah masa 2.. masa lain kan banyak.. pastu gua buat2 pening kepala.. cakap kat Abah myb pening 2 y muntah.. Padahal gua Dah sumbat Full Tank ngn Bubur tadi.. hakhakhak.




Sebelum Masuk Perut Aku.. Camni Le Rupe Bubur 2.. Selepas Kuar dari Perut Aku.. Nauzubilah.. Huduh bebenor.


Echo= Erkkkkk.. Kenyang...

7 coretan hati:

saiful said...

mkn x bace bismillah..mmg la camtu...
hahaha....tau sgt mung ping..

lalink7 said...

epy..my favourite tue bubur nasi..
yummyyyyyy..

kegelapan betol ini tempat..nasib ade lampu suluh...hahaha

Epy_Three said...

2 ah.. sedapkan.. yummm.. gelap ek.. x pe sinarnya ada pada lalink (wekkk x leh blah ayat...)

Unknown said...

SALAM..
my 1st visit here..

Air tangan ibu memang tiada tandingannya...

lalink7 said...

epy :

sinarnyer padaku? huhuhu..saye bukan cik Bulan or cik Matahari..yang ade cik Lampu suluh jew..xbrape nak nampak sangat..heh

Epy_Three said...

Lalink7:
Eh Bukan Puteri Lindungan Bulan Ke, Hakhak.. Ni Puteri Lindungan Lampu suluh lah ek.. Kuikui.

Anonymous said...

kuikuikui..
mkn xingat kita...
mcm 2 la jd nya....
emmmm...slt trawih 2 ksyuk ke x ntah..
prut u 2 dh bsar..
org ln, dh brapa kali brsalin..
hahaha... (sakura)